Popular Posts

Friday, January 13, 2012

Rakan sekerjaku 'Foriegn'

Aku berkerja  di sebuah syarikat   International .Majoriti  rakan-rakan  sekerjaku  adalah foreign  yang kurang fasih berbahasa melayu   dan ada yang tak pandai langsung...

Sebagai HR   aku  bertanggungjawab untuk menjaga  disiplin  mereka.....hihi
Suatu hari  rakan sekerja  aku  Ahmad ( bukan nama sebenar) yang berbangsa foreign ni  keluar  dan dalam  setengah jam  masuk ke office  kembali....saya  mula lah nk  tegur   sebab  dia tak rekod  apa-apa dalam log book sebelum keluar.....saya pun bertanya   " Awak daripada  Mana ?" ...dia pun dengan selamba saya  daripada  'TUTTTTTT ' ( dia sebut nama   negaranya).....hahhhhh...setengah jam  je   you pegi balik???  Ahmad  tercengang-cengang smbil mengaru-garu kepalanya....CONFIUS  lah tu..hahahaha..

No comments:

Post a Comment